ساخت بج سینه فوری
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

امروزه قیمت بج سینه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر در پوشش  بج سینه افراد در همایش‌های مختلف کاربرد دارد. در اکثر مواقع زمان این مناسبت‌ها در تقویم سازمان‌ها از مدت‌ها قبل مشخص شده و وسایل لازم برای حضور موثر در همایش قبل از برگزاری آن فراهم می‌شود. توجه به پوشش ظاهری افراد یک مجموعه اصلی مهم و شاخص در این رویدادهاست. یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی افراد یک شرکت استفاده از بج سینه است. این نشان کوچک غالبا فلزی ضمن هویت بخشی به افراد یک مجموعه، ابزار مناسبی برای معرفی برند موردنظر ما می‌باشد. ساخت بج بنابر طرح مورد نظر، جنس ماده اولیه و تعداد سفارش نیاز به زمان معینی دارد.

اما در برخی از موارد بنا به هر دلیلی یک مجموعه نیاز به بج سینه در زمانی کمتر از حد معمول دارد که به آن بج فوری می‌گویند. این بج می‌تواند یک اتیکت سینه یا یک بج فلزی باشد. ساخت بج فوری و تحویل آن در زمانی کوتاه نیاز به دستگاه‌های پیشرفته و نیروی انسانی کافی و ماهر دارد. شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص و بهره گیری از مجهزترین دستگاه‌های مرتبط در این زمینه و استفاده از فناوری روز به شما تضمین می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را آماده و به شما تحویل دهد.

سفارشات بج فوری توسط گروه نشانه ساز پس از یک روز تحویل داده خواهد شد. در موارد بسیار کمی در صورت پیچیدگی طرح یا تعداد بالای سفارش ممکن است نهایتا تحویل کار دو روز زمان ببرد. در هر صورت زمان تحویل بج در همان لحظه سفارش با توجه به نوع آن توسط کارشناسان ما به مشتری اعلام می‌شود. ما متعهد هستیم که بدون حتی یک دقیقه تاخیر سفارش موردنظر را به شما تحویل دهیم

 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: